Linki sponsorowane - cennik

Prowadzenie kampanii linków sponsorowanych, szacunkowa liczba wejść na stronę 1000-2000
 
Prowadzenie kampanii linków sponsorowanych, szacunkowa liczba wejść na stronę 200-400
 
Prowadzenie kampanii linków sponsorowanych, szacunkowa liczba wejść na stronę 400-800
 
Prowadzenie kampanii linków sponsorowanych, szacunkowa liczba wejść na stronę 600-1200
 

Ile kosztuje kampania mailingowa

Ile kosztuje mailing do użytkowników portali

Ceny poszczególnych usług mają charakter poglądowy, ostateczny koszt usługi należy ustalić indywidualnie z wykonawcą lub producentem – klikając „Dodaj zapytanie”. Cennik nie jest ofertą handlową w rozumieniu Prawa Handlowego. Ceny na podstawie miast: Częstochowa, Gdańsk, Gdynia, Gorzów Wielkopolski, Katowice, Kielce, Legnica, Olsztyn, Opole, Poznań, Ruda Śląska, Sosnowiec, Tarnów, Warszawa, Zabrze, Będzin, Kędzierzyn-Koźle, Lubin, Mielec, Nowy Sącz
X Zamknij